Iulia Lazăr are nevoie de ajutorul tău! DONEAZĂ!

Acest eveniment este creat cu scopul de a strânge o comunitate de oameni cu suflet, care vor SĂ DONEZE bani pentru a salva viața Iuliei Lazăr, o tânără de 21 de ani care se luptă cu o boală gravă și trebuie să strângă o sumă mare de bani pentru tratamentul de care are nevoie!

În luna septembrie 2015 a fost diagnosticată cu o tumoră renală în stadiu avansat.
Au urmat luni de tratament chinuitor, însă tumora s-a extins în organism, apărându-i metastaze pulmonare și la ficat, astfel că starea de sănătate i s-a agravat!

În acest moment, Iulia se află în spital, dar are nevoie să ajungă URGENT în străinătate pentru a urma un TRATAMENT COSTISITOR, care să îi redea speranța la o nouă viață!
Iulia are nevoie de AJUTORUL NOSTRU, al tuturor celor care pot contribui cu O SUMĂ cât de mică pentru a salva o fată la început de drum, cu o viață întreagă înainte!

Mesajul pe care Iulia Lazăr vi-l transmite este: "Ajutați-mă, am nevoie de voi! Mă lupt să trăiesc, vreau să mă bucur de viața pe care Dumnezeu mi-a dăruit-o, de părinții care m-au crescut și de prietenii mei! Pentru ca eu sa pot avea această șansă, trebuie să trăiesc!
Vă rog SĂ DONAȚI, orice sumă oferită îmi mai da o șansă la viață! Mă înclin și vă mulțumesc!"


Cum puteți dona: 
- Prin transfer bancar: 
Cont bancar: RO82BRDE170SV92418271700
Beneficiar: Lazăr Elena Mihaela Iulia
Număr contact: 0785150824

Pentru cei care doresc sa o ajute pe Iulia, dar sunt plecati in strainatate si nu pot dona in RON, este deschis un cont bancar in EURO pe numele tatalui ei. 
CONT BANCAR : RO22BACX0000001059593001 - EURO 
BENEFICIAR : LAZĂR CONSTANTIN
NUMAR CONTACT: 0751018770
Va multumim!!!
Daruieste o speranta!

Trimiteți un comentariu

Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.